Friday 20 February 2015

PENGHARGAAN

PENGHARGAAN

Tugasan projek ini dapat saya laksanakan dengan sempurna serta lancar dengan bantuan kerjasama daripada beberapa pihak. Dengan mengambil kesempatan ini, saya ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan jutaan terima kasih atas kerjasama pihak-pihak yang telah memberi sumbangan yang sungguh bermakna ini kepada saya sehingga tugasan ini dapat disiapkan. Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada guru Prinsip perakaunan saya, Cikgu Rohaizat bt. Zainol kerana memberi peluang kepada saya membuat projek ini disamping memberi bimbingan dan panduan kepada saya serta sokongan penuh ibu bapa dalam penghasilan tugasan ini amat saya hargai. Penghargaan ini saya tujukan kepada pemilik Easy North Mobile kerana sudi meluangkan masa dalam memberi maklumat dan tunjuk ajar yang banyak membantu saya untuk menjayakan tugasan projek ini.

No comments:

Post a Comment